Google oglaševanje – ali se izplača?

Google oglaševanje

Google oglaševanje je odlična priložnost, da svoje podjetje na spletu postavite pred drugimi. To vam omogoča program Google Ads, v katerem se lahko določijo ključne besede, preko katerih potem lovite potencialne stranke oziroma preko katerih vas bodo stranke s svojim problemom našle. Nedvomno je oglaševanje na Googlu najbolj dobičkonosno, saj ne samo, da vam prinaša hitre rezultate, ampak vam tudi omogoča nizki začetni vložek, ki se porabi samo takrat, ko stranke kliknejo na vaš oglas.

Zakaj oglaševati preko Googla?

Google oglaševanje je odličen način za doseganje in pridobivanje potencialnih strank, saj vam omogoča ciljno oglaševanje in oblikovanje kampanj, s katerimi ciljamo na točno določeno skupino uporabnikov na spletu, ki bi jih vaš izdelek ali storitev zanimali.

Google oglaševanje

Google Ads ima tudi to prednost, da lahko določi točno demografijo ciljne skupine. Možnost imamo v popolnosti tudi meriti uspešnost oglasov in videti rezultate, ki jih lahko spremljamo in optimiziramo za boljši doseg.

Poglejmo si različno Google oglaševanje:

  • iskalno omrežje (Ang: Search network):

je najpogosteje uporabljeno oglaševanje preko Googla. Omogoča nam stik z osebami, ki v tistem trenutku iščejo rešitev za svoj problem. Ti oglasi so tekstovni in se pojavijo na čistem vrhu ter na dnu iskalnika Google. Prepoznamo jih lahko po kratici AD.

  • prikazno omrežje (Ang: Display network):
    so oglasi v obliki spletnih pasic, sestavljenih iz besedila, slik ali videa vašega podjetja, izdelkov ali storitev. Oglas se sestavi v Google Ads programu in se oglašuje na drugih spletnih mestih, kot na primer v različnih oglasnikih, forumih in podobno.
  • video oglaševanje (Ang: Video campaigns):
    spletno oglaševanje v obliki videa, ki ga naložite na primer na spletno platformo YouTube. To je lahko video vašega podjetja, izdelka ali storitve, zajete v zgodbo in predstavljene v obliki video predstavitve. Strankam, ki bodo v YouTube vpisale vašo ključno besedo (npr. Pvc okna), se bo vaš optimizirani video pojavil med zadetki in vam že omogočil prve obiske.

Kakšne so prednosti za Google oglaševanje?

  1. Takojšnji rezultati;
  2. popolna merljivost rezultatov;
  3. velik doseg oglasov in povečana prodaja;
  4. plačilo samo ob kliku na oglas;
  5. natančna omejitev proračuna;
  6. nizki začetni vložek.

Kdaj se takšno oglaševanje na Googlu obnese?

Z dobro pripravljenimi Google Ads oglasi, ki so usmerjeni s točno določenimi ključnimi besedami. Deluje tako, da se vsakič, ko potencialna stranka v brskalnik vtipka eno izmed vaših izbranih ključnih besed, prikaže vaš oglas. Ko klikne nanj, jo direktno preusmeri na vaše spletno mesto, ki ima cilj, da jo konvertira v kupca.

Tako lahko z nizkim začetnim vložkom in določenimi ključnimi besedami, ustvarimo Google oglaševanje, preko katerega lahko zelo hitro dobimo potencialne stranke, ki se zanimajo za naše izdelke ali storitve.