Tisk darilni bon je preprost, a učinkovit način, da podjetje poveča prepoznavnost, olajša nakup daril in ponudi profesionalen vtis obdarovancu. Pri izbiri pravilnega načina tiskanja je pomoč pri izdelavi darilnega bona vedno dobrodošla. Za podjetja, ki želijo bon uporabiti kot promocijsko orodje, je kakovosten tisk darilni bon enako pomemben kot vsebina bona, saj prav vizualna podoba pogosto odloča, ali bo prejemnik bon dejansko unovčil ali ga pač pozabil.
Pri načrtovanju tiskovine je smiselno razmisliti o formatu, gramaturi papirja in dodatnih zaključnih postopkih. Tisk darilni bon lahko izgleda elegantno že na tršem papirju srednje gramature, oblikovanju pa doda vrednost plastifikacija, soft-touch premaz ali poševno odtekanje barv, če želite posebej razkošen vtis. Prav tako je pri poslovnih bonih pogosto koristna možnost individualizacije, torej unikatne številke, QR kode ali posebni pogoji na vsakem kosu, kar olajša upravljanje in prepreči zlorabe.
Za podjetja, ki iščejo celovito rešitev, je praktično, da ponudnik tiskanja omogoča hitro in enostavno naročanje ter izdelavo več vrst promocijskih tiskovin znotraj istega naročila. Če želite, da tisk darilni bon podpira tudi druge promocijske materiale, je smiselno izbrati tiskarno, ki ponuja širok nabor izdelkov, kot so ceniki, kuverte, razglednice in poslovne mape, saj to olajša vizualno usklajevanje in zmanjša logistične zaplete.
Praktični nasveti za ustvarjanje učinkovitega darilnega bona so preprosti:
- jasno izpostavite vrednost bona ali konkretno ponudbo,
- navedite pogoje unovčitve
- in rok veljavnosti,
- poskrbite za prepoznaven logotip
- in kontakte za informacije
- ter razmislite o majhnem dodatku, kot je personalizirano sporočilo ali lepa kuverta.
Če je namen bona promocija podjetja, vključite poziv k akciji (na primer spletni naslov ali kodo za enkratni popust ob prvem obisku). Dobra kombinacija prenesljive estetike in uporabnih informacij zagotavlja, da je tisk darilni bon privlačen in učinkovit prodajni pripomoček. Darilni bon je priljubljena izbira tako za obdarovanje prijateljev in družine kot za poslovne namene; s premišljeno izbiro materialov, profesionalnim oblikovanjem in jasnimi navodili za unovčenje lahko bon postane kanal za povečanje prodaje in krepitev zaupanja v blagovno znamko.